VÄLKOMMEN HIT!

Hej och välkommen till http://wecantstop.blogg.se! Här kommer jag göra gratis bloggdesigner. 
Mina gamla blogg heter minabloggdesigner.blo.gg men eftersom jag ville ha en ny fräsch blogg så startade jag
denna! 
 
För att komma till min design sida där du kan beställa en design så trycker du på rutan där det står "design" över headern. Om du undrar någonting så kan du trycka på "Q&A" som står brevid design fliken. 
 
Om du går in på "blogg" fliken så kommer du till min blogg. Det är ingen vardagsblogg utan jag kommer uppdatera lite då och då om musik, mode och visa designer jag har gjort så det blir även en liten portfolio.
 
Jag hoppas ni stannar! :)

Kommentarer
Postat av: justinbiebe.blogg.se

Har mejlat dig, älskar dina designer! :)

2013-06-11 @ 20:51:08
URL: http://justinbiebe.blogg.se
Postat av: Filippa

Gör du fortfarande designer? :)

2013-06-19 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0